maandag 12 mei 2014

BEST IN SHOW 2014


Results Ala D'Oro Kennel KCM VISJ 11-05-2015
Judge Mr. Mannucci (I)
BESTE BRACCO ITALIANO PUPPY - Mio Bombo di Ala D'Oro
BESTE BRACCO ITALIANO GEBRUIKSHOND - Bramare Bice di Ala D'Oro
BESTE BRACCO ITALIANO VETERAAN - Miuccia Prada di Ala D'Oro
CAC Andrea Branzi di Ala D'Oro
CAC BOB CW Sebastiana Bruna di Ala D'Oro

BESTE KOPPELKLASSE - Ala D'Oro BESTE FOKKERIJKLASSE - Ala D'Oro
BESTE NAKOMELINGENKLASSE - Ala D'Oro
BIS GEBRUIKSHOND - Bramare Bice di Ala D'Oro
BIS VETERAAN - Miuccia Prada di Ala D'Oro
BEST IN SHOW - Sebastiana Bruna di Ala D'Oro


Reu Puppy
2 VB Mio Amore di Ala D'Oro
B Mio Orsetto di Ala D'Oro
1 VB Mio Bombo di Ala D'Oro
3 VB Mio Amico di Ala D'Oro
Reu Jeugdklasse
1 U Carmelo Budino di Ala D'Oro
Reu Tussenklasse
1 U CAC Andrea Branzi di Ala D'Oro
2 U Sergio Rossi di Ala D'Oro
Reu Fokkersklasse
1 ZG Nevio Agostino di Ala D'Oro
Reu Gebruikshonden
1 ZG Mariotto di Ala D'Oro
Reu Kampioensklasse
3 ZG Fabrizzio Bettino di Ala D'Oro
Reu Veteranenklasse
1 ZG Maranzano di Ala D'Oro
Teef Puppy
4 VB Mia Ragazza Di-Ala-D'Oro
Teef Fokkersklasse
1 U Dama Bianca di Ala D'Oro
Teef Gebruikshondenklasse
1 U Bramare Bice di Ala D'Oro
Teef Kampioensklasse
1 U CAC Sebastiana Bruna di Ala D'Oro
2 U Res. CAC Mia Carmen di Ala D'Oro U Coccinella di Ala D'Oro
Teef Veteranenklasse
1 U Miuccia Prada di Ala D'Oro
2 U Adrienne Vittadini di Ala d'Oro

Geen opmerkingen: