zaterdag 13 maart 2010

Update Miga & Baggio!

Het gaat nog altijd heel erg goed. Miga en Baggio spelen nog geweldig leuk met elkaar en raken langzaam een beetje op elkaar ingespeeld, wat weer "nadelige" (haha) gevolgen heeft voor mij, omdat ze nu weten hoe ze moeten samenspannen om iets ondeugends uit te halen. Erg grappig allemaal. Ik heb overdag de poort naast het huis open staan en dan zie ik ze geregeld als een gek achter elkaar voorbij rennen. Kunnen ze leuk een rondje om het huis maken. Ik denk dat ik met Miga naar een cursus ga, want hij gaat tijdens het wandelen heel fijn van start en vind dan dat ik achter hem aan moet lopen (liefst rennen), haha, kent hij mij nog niet! Binnen zijn ze heel rustig en liggen ze heerlijk te slapen of zijn ze rustig wat aan elkaar aan het knabbelen.

Zojuist een varkensneus gegeven en Miga wist in het begin echt niet wat hij aan moest met dat vieze ding. Maar ja, Baggio was al aan het knauwen en dan moest hij dus snel zijn. Het eten gaat ook heel erg goed; elke zondag krijgen ze zelfs een eitje door het voer en dan is het werkelijk binnen no-time naar binnen en vinden ze heerlijk.

Och, ook erg leuk. Miga heeft nog een keer geprobeerd om een kip te pakken en had deze tussen zijn voorpoten en borst op de grond gepind; kwam weer de haan op hem af en begon de kip zo ongehoord te krijsen dat hij zich een hoedje schrok en met de staart tussen de benen afdroop. Natuurlijk net op zo'n leuk moment had ik mijn fotocamera niet bij me, maar ik heb het bijna in mijn broek gedaan van het lachen :-D En nu laat hij ze met rust.

Kortom... het is geweldig om deze twee
verschrikkelijk lieve honden in huis te hebben!!!!!


Geen opmerkingen: