donderdag 1 november 2007

Vlo op de foto!

Gister hebben we visite gehad van mijn reisgenoot en lieve collega Ingrid. Gewoon voor de gezelligheid. Ze had haar hondje vlo mee. Een schatje en net van het juiste "kleine" formaat. Ik ben al een poosje aan het experimenteren met mijn camera, onder andere portretten van honden maken trekt mij enorm. In mijn zelfgebouwde foto tent heeft vlo dus de meeste tijd doorgebracht. De tent is jammer genoeg (nog) te klein om er een bracco in te stoppen. Aangezien vlo erg geliefd is bij onze braccotjes en Silvestro zelf een beetje opgewonden van haar wordt, denk ik dat vlo het niet zo heel erg heeft gevonden, dat ze in de tent zat - lekker privĂ©! De foto’s zijn goed gelukt. Het bruine licht is mijns inzien prachtig!

1 opmerking:

Stephanie zei

Ben helemaal niet jaloers....!